kimislife

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Kimia N - 19 mars 2013 21:03


JAG ÄLSKAR SMINK!!!
Smink är det bästa jag vet typ...
Jag tycker om att lära mig nya saker om smink och att sminka min själv, jag tycker att det är hur roligt som helst.
Jag har alltid gillat sminkä. Jag har blivit uppväxt där det fanns mycket smink osv. eftersom min mamma, mormor och moster är frisörer.

Vad tycker ni om smink?

Bilden är från helgen då vi firade min bästavän <3


Av Kimia N - 19 mars 2013 20:31

 


Är det bara jag som tycker att det är så jävla töntigt om att bråka och tjafsa om vem som är bäst och snyggast???!!

seriöst!!!!!

Jag blir helt förvirrad när jag ser/hör några står och halvbråkar typ bara för att tilltala den andra att tex, att JB är bättre än 1D!!

JAG ÄR SJUKT TRÖTT PÅ DET!!!

Personligen gillar jag inte 1D men jag hatar dem inte heller.

Jag tycker att dem är helt ok men när jag hörde deras musik för första gången så tyckte jag inte om dem.

Men jag tycker pm JB, jag är inte beliber eller något jag gillar det han gör och han e snygg ;)

Men jag har absolut INGET mot 1D, Zayn Malik ät faktiskt snygg tycker jag :P

Men vad tycker ni om att man bråkar om en sånt onädig grej?

Vilken av dem gillar ni mer?

Skriv gärna varför, det är roligt att läsa vad ni tycker och varför ni tycker så. <3


Av Kimia N - 19 mars 2013 18:15

Hejsan!
Jag håller på med att fixa lite grejer med inställningarna osv... Men jag ska uppdatera mer idag... Eller så. göra ett inlägg o presentera mig typ...

Presentation


Hejsan!
Här kan ni läsa lite om mig och vad bloggen handlar om.
hoppas ni gillar det :*

Instagram

Instagram: @kimiinazerii

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Arkiv


Skapa flashcards